Marko Divéky | ||
Marko navrhol základnú funkcionalitu celého systému, teda prispôsobovanie
študijných materiálov a automatické generovanie trojrozmerných vzdelávacích
hier. Zaoberal sa aj administráciou databázy a systémového servera. Marko je
autorom správ, ktoré sme posielali do súťaže Imagine Cup a do viacerých
odborných konferencií.
|
||
Peter Jurnečka | ||
Peter navrhol kompletný dizajn a vytvoril funkčnosť používateľských rozhraní
aplikácií, ako sú Prehliadač a Editor vedomostí, prostredie na vytváranie
vzdelávacích hier a vizuálny ukazovateľ odhadnutej úrovne vedomostí hráčov.
Peter taktiež administroval systémový server a spravoval webové služby.
|
||
Rudolf Kajan | ||
Rudolf implementoval hernú logiku v skriptoch použitého herného stroja, a
taktiež vytvoril množstvo trojrozmerných modelov, ktoré významne prispeli
k atraktívnosti vzdelávacích hier. Rudolf vytvoril aj všetky komponenty
pracujúce v hernom stroji, ako je napríklad inventár hráča, systém dialógov
alebo herný Prehliadač vedomostí.
|
||
Ľuboš Omelina | ||
Ľuboš spravoval jadro použitého herného stroja a vytvoril moduly, ktoré
umožňujú jeho priamu komunikáciu s aplikáciami a databázou systému. Je
autorom algoritmov generujúcich herný svet. Ľuboš taktiež v značnej miere
prispel k tvorbe rozhraní pre zdravotne postihnutých študentov.
|
||
prof. Mária Bieliková | ||
Prof. Bieliková viedla celý tím. Poskytla nám mnoho cenných rád i nápadov a
usilovne podporovala celý tím nielen počas dobrých, ale aj počas zlých časov.
|